30 paź 2010

W domu

Wczoraj wróciłam do domu, miałam napisac od razu ale byłam strasznie zmęczona po podróży.
Kurcze czuję się masakrycznie. Męczy mnie suchy kaszel i do tego strasznie "drapie" mnie w gardle. Biore leki, ale jak na razie nic mi nie pomaga.
Na razie sobie odpoczywam, nic szczególnego nie robię w domciu. Szczerze powiedziawszy to brakowało mi takiego leniuchowania, mój organizm tego potrzebował.
Jutro przyjezdża moja siostra, stęskniłam się za Nią, zresztą tak jak i za resztą rodzinki. Oni są po prostu idealni:)
Jak już wiecie do akademika wracam we wtorek. Ten dzien będzie po prostu masakryczny. Rano jadę na zaległe szczepienie, potem do Płocka no i o 14:30 wyjazd do Siedlec.
Rysia, potrzebny mi będzie masaż :P
Głupole, tęsknię za Wami...
To chyba dzisiaj na tyle ....

5 komentarzy:

AgnieszkaP. pisze...

Kaszel pewnie wpisany jest w te jesienną pogodę :) Ja do dzisiaj z tym się męczę i kichanie do tego mam, po prostu nie ma to, jak być pociągającą ;)Popijam syrop z mniszka, ale cosik niedziałające właściwości ma :)

Leniuchuj ile wlezie, należy Ci się!

Pozdrawiam :)

REwelkaa pisze...

Ha ha. o masaż możesz prosić wiesz kogo :P zawsze chętny :P
Nie, no jak będzie potrzeba to coś spróbuję ale z moją siłą to nie wiem czy coś poczujesz :P

Tęsknię!!!!

Anonimowy pisze...

Olcia !
Zdrowiej szybko :*
ja wiem co jest przyczyną tej choroby. ;> to brak alkoholu ! ;p
hehe xDD nadrobimy w akademiku. od razu wyzdrowiejesz xP
kurde. brakuje mi Was :( :** !
bu bu...

Paula (yy.. nie mam konta google itp xP)

ZmotoryzowanaMama pisze...

Moja Szalona :)
Oj ja też za Wami bardzo tęsknię, no ale już we wtorek razem :)

Nadwrażliwiec pisze...

Ta pogoda nie jest wbrew pozorom zbyt dobra. Może masz uczulenie? Kiedyś słyszałam od jednej lekarki, że drapanie w gardle jest bardzo charakterystyczne dla alergii.
Życzę miłego odpoczynku i zdrowia :)
Pozdrawiam :)