13 lip 2011

"Dobry bądź i szlachetny, bądź do pomocy gotowy".

Hej Kochani. Już dawno miałam się za to zabrać, ale ciągle coś się działo w moim życiu. W końcu się zebrałam i postanowiłam wziąć się do pracy. 
Już piszę o co chodzi... 
Otóż, jestem zarejestrowana na stronce, na której jest mnóstwo małych,chorych, potrzebujących dzieciaczków. Ze względu na to, że większość pieniędzy ich rodzice  wydają na leki, rehabilitację, wizyty u lekarzy brakuje im pieniążków na ubranka czy też zabawki dla swoich pociech. Chciałabym jakoś pomóc. 
I tutaj moje pytanie, może Wy lub Wasi znajomi macie jakieś zbędne rzeczy, które przydałyby  się tym choruszkom. Ubranka mogą być na różne rozmiary, zarówno dla  małych jak i większych dzieci, a jeśli chodzi o zabawki to może być dosłownie wszystko.




Wiem, że mój blog odwiedza wiele osób dlatego też stwierdziłam, że to będzie dobry sposób aby dowiedziało się o tej akcji jak najwięcej osób. Popytajcie wśród swoich rodzin, znajomych. Może się uda coś zebrać i przekazać na rzecz Naszych Promyczków. Uwierzcie mi, że liczy się każda pomoc. 
Wiem, że w dzisiejszych czasach wielu ludziom jest ciężko. Niesienie pomocy innym nie wierzą się tylko z pieniędzmi, możecie również zacząć działać w taki sposób, o którym napisałam. Ważne jest również wsparcie, dobre słowo. Chęć niesienia pomocy innym jest czymś cudownym. Pokażmy, że nie jesteśmy obojętni na losy potrzebujących, w tym przypadku niewinnych dzieci. 


Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zechce pomóc:)) 
Jakby co to piszcie:
E-mail: olgafijalkowska@wp.pl
gg: 13247991 

Z góry dziękuję 
:)
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy: