22 sie 2011

Podziękowania dla Newell Rubbermaid

Myślałam, że ten dzień będzie taki jak zawsze. Kiedy się obudziłam, nie miałam zbyt dobrego humoru, ale wszystko zmieniło się wraz z dzwonkiem do drzwi. Okazało się, że przyszła do mnie ogromna paczka. Od razu pomyślałam, że to jakieś ciuszki dla dzieciaczków. Nie pomyliłam się. W środku było mnóstwo ubranek. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam. Uśmiech nie znikał mi z twarzy :)))
Paczuszkę przysłała Pani Iwonka wraz z mężem. Ślicznie Państwu dziękuję.
Ten mały gest znaczy tak wiele. Jestem ogromnie wdzięczna. Bardzo bardzo dziękuję... Słowa nie są w stanie wyrazić mojej wdzięczności.... Są Państwo Aniołami...

Ubranka niebawem trafią do dzieciaczków, u których z pewnością pojawią się śliczne uśmiechy, a to wszystko dzięki ogromnemu sercu darczyńcy.

Dziękuję :*


Brak komentarzy: