21 sty 2012

:)

Kochani chciałam Wam podziękować za wszystkie głosiki, które oddaliście na mój blog. Niestety nie udało się dostać do drugiego etapu, ale to nic. Jestem z Was dumna bo dzięki Wam zaszłam tak daleko. Kolejny raz pokazaliście, że mogę na Was liczyć, że jesteście ze mną na dobre i złe. Dziękuję :**


Hmm coraz bliżej sesja a ja jeszcze nie zaczęłam się uczyć. Już jestem zmęczona tym wszystkim. Potrzebny mi mały odpoczynek. Mam nadzieję, że uda mi się zaliczyć wszystko w pierwszym terminie i będę mogła pojechać do domciu chociaż na tydzień. Oderwanie się od Siedlec dobrze mi zrobi. Fakt zostawię tutaj kogoś bardzo ważnego, ale podobno małe rozstania umacniają związki:)))

1 komentarz:

Iva pisze...

Olu ja nawet nie startowałam w tym komkursie, też bym nie wygrała:-).

Co do egzaminów, to współczuję, bo to zmory studenta:-) jednak trzymam kciuki i wierzę, że dasz radę!!.
Pozdrawiam cieplutko!!