17 paź 2013

Codzienność

Witajcie Kochani,
Zaglądacie jeszcze tutaj czasami?
Wiem, że ostatnio mało piszę, ale uwierzcie, że brakuje mi na to czasu a czasami nawet i siły.
Jak już zauważyliście ostatnio w moim życiu bardzo wiele się dzieje. Wywiady, nagrania i wyjazdy, które niekiedy potrafią dać się we znaki.

Tytuł ten najpiękniejszej to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Od wyborów minęło już sporo czasu a Wy nadal jesteście ze mną.
Dziękuję Wam za ogromne wsparcie i mnóstwo wiadomości, które ciągle od Was dostaje.
Często zadajecie mi pytanie jak teraz wygląda moje życie, czy wybory coś w nim zmieniły.
Odpowiedź jest tylko jedna.
Jestem taką samą osobą jak przed wyborami, nie zamierzam się zmieniać bo uważam, że najważniejsze jest to aby być sobą.
Moje obecne życie niczym się nie różni od tego przed wyborami, poza małymi zawirowaniami :)

Obecnie jestem w domku.
Z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zrobić sobie przerwę w studiowaniu. Nawet nie wiecie jak mi tego brakuje.
Ostatnio byłam w odwiedzinach u moich przyjaciół. Nawet nie wiecie ile radości mi one sprawiły. Spotkanie po tak długiej przerwie było cudowne.
Przekonałam się, że są przy mnie osoby dla których bardzo wiele znaczę, one dla mnie również.
Mam nadzieję, że w następnym roku uda mi się wrócić na studia bo każdy dzień bez nich jest dniem straconym....

A co u Was Kochani?
Ta brzydka pogoda nie daje się Wam we znaki?

Buziaki :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Olu pisz częsciej :)
super ,ze wróciłaś :)