29 gru 2013

Święta, święta i po świętach

Hej Kochani,

Za oknem mamy wiosnę, niemożliwe prawda?
Zima chyba nie chce do Nas zawitać, ale ja nawet się z tego cieszę :)

Co tam u Was? Jak się czujecie po świętach?
Pewnie jak większość myślicie co teraz zrobić z tymi zbędnymi kilogramami :)
Jestem pewna, że szybko się ich pozbędziecie, przed Nami przecież sylwestrowe szaleństwo do białego rana :)
Gdzie się bawicie? Macie już jakieś plany?..
Ja tak, ale o tym później :)

W tym całym świątecznym zamieszaniu nie miałam nawet kiedy złożyć Wam życzeń. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.
Swój błąd chcę naprawić składając Wam już dzisiaj życzenia noworoczne.
Życzę Wam szampańskiej zabawy, dużo radości i spełnienia marzeń. Oby ten nadchodzący rok był dużo lepszy od poprzedniego. Cieszcie się życiem i korzystajcie z niego tyle ile się da.
Bądźcie po prostu szczęśliwi :)


Buziaki
O.