7 maj 2014

Miss Polski na Wózku 2014-głosowanie

Witajcie Kochani, 
Troszkę mnie tutaj mało ostatnio, ale to ze względów czasowych :) 
Jak się czujecie po majówce? 
W zasadzie pogoda Nas nie rozpieszczała, ale ja spędziłam ją bardzo fajnie. 
Mam nadzieję, że Wy również:) 
Dziś tylko tyle o mnie, ale postaram się to wkrótce nadrobić. 
W tej notce chciałam napisać i zachęcić Was do głosowania na kandydatki do wyborów Miss Polski na Wózku 2014.... 

Od dziś zaczęło się głosowanie, które trwa do 7 czerwca 2014 roku. 
Wystarczy wejść na http://jedyna-taka.pl/2,uczestniczki.html przejrzeć sylwetki kandydatek, wybrać swoje faworytki i oddać głos:)
Można wysłać raz dziennie 1 SMS z jednego numeru telefonu na wybraną uczestniczkę. Koszt SMS to 2,46 zł. Z każdego sms-a około 1 zł trafi na konto Fundacji która będzie w stanie pokryć potrzeby związane z organizacją konkursu. 

Dziewczynom bardzo się przydadzą Wasze głosy. Sami wiecie, że wszystko tak naprawdę rozstrzygnie w ostatnich godzinach głosowania. 
Ja w tamtym roku prawie do samego końca utrzymywałam się w finałowej 10-tce, a tuż przed końcem spadłam na 11 miejsce. Dzięki Wam ostatniego dnia udało mi się wskoczyć aż na 5-e, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję :) 

Wspierajcie swoje faworytki bo to ma ogromne znaczenie :)  

Ciekawe, której z dziewczyn przekażę koronę już w sierpniu  

Macie swoje faworytki? Komu kibicujecie?
Ja osobiście nie mogę się doczekać finału :)

Zachęcam do głosowania i podawania tej informacji dalej.
Wszystkim kandydatkom życzę powodzenia 



Buziaki O. 

Brak komentarzy: