7 sty 2015

Podaruj 1% serca

Kochani zbliża się okres rozliczania z podatku dochodowego. Jeśli nie macie komu przekazać 1% to możecie podarować go na moją rehabilitację.
Jak wiecie choruję na dystrofię mięśniową typ obręczowo-kończynowy. Jest to choroba postępującą, która z dnia na dzień coraz bardziej osłabia moje mięśnie i powoduje coraz większe przykurcze.
Jedynym lekarstwem na chwilę obecną jest systematyczna rehabilitacja, ale wiąże się to z ogromnymi kosztami, których nie jestem w stanie pokryć.
Kolejną szansą w tej nierównej walce jest również przeszczep komórek macierzystych wykonywany w Łodzi. Koszt jednego takiego zabiegu to kwota około 20 000 zł, a potrzebnych jest ich kilka.
Tylko dzięki Państwa pomocy będę mogła uciszyć „potwora”, który niszczy moje ciało od wewnątrz.
W związku z tym zwracam się z prośbą o pomoc w leczeniu. Każda złotówka jest dla mnie na wagę złota. Każdy grosik do punkt dla mnie.
Jak mi pomóc?


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Przekaż 1% podatku na moje leczenie:
W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000239073
W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: Olga Fijałkowska
Szanowni Darczyńcy, proszę zaznaczcie w zeznaniu podatkowym pole „Wyrażam zgodę”.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Można również przekazać darowiznę
Fundacja Grzegorza z Sanoka
ul. Jasna 9/10,
38-500 Sanok
KRS: 0000239073
Bank PEKAO S.A. I O. Sanok
17124023401111001007410867
Z dopiskiem: Olga Fijałkowska
Dla przelewów z zagranicy:
Kod SWIFT (BIC): PKOPPLPW
PL 17124023401111001007410867
Z dopiskiem: Olga Fijałkowska
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Za każdy kawałek serca, każdy uśmiech skierowany w moją stronę, każdy grosik i chęć pomocy ślicznie dziękuję.
Pieniążki zebrane na koncie będą wykorzystane wyłącznie na potrzebne leczenie oraz sprzęt rehabilitacyjny
Proszę o udostępnianie tej informacji i zapraszanie znajomych. Może wśród Nich znajdą się pomocne Anioły, które zechcą podać mi pomocną dłoń.


Możecie również dołączyć do wydarzenia i zapraszać swoich znajomych.
Będę ogromnie wdzięczna.
Buziaki 

P.S. Wybaczcie mi proszę te pustki tutaj, ale nie mogę się zebrać do napisania notki. Jeśli tylko uda mi się coś w końcu sklecić w całość to obiecuję, że wstawię. 

Brak komentarzy: