25 kwi 2015

Wystarczy chcieć

Za oknem coraz więcej słonka. Pogoda zaczyna Nas rozpieszczać, a słonko dostarcza coraz więcej witaminy D.
U mnie jak zwykle dużo się dzieje. 
Studia pochłaniają większość czasu, ale to nie przeszkadza mi w realizowaniu marzeń. 
Czasami zastanawiam się nad tym skąd mam na to wszystko siłę. 
I wiecie co? Odpowiedź jest tylko jedna, to Wy mi ją dajcie. 
Sprawiacie, że chcę, a chcieć to przecież móc. 
Przede mną wiele wyzwań, które z pewnością nauczą mnie czegoś nowego.....
Już w niedzielę czeka mnie jedno z nich...


26 kwietnia 2015 o godzinie 15.00 w Restauracji "12" w Poznaniu pod trybunami stadionu Inea, odbędzie się charytatywny pokaz mody projektantki-stylistki Agnieszki Jaworskiej, w którym będę miała zaszczyt uczestniczyć:) 
Na wybiegu pojawią się również inne modelki z agencji Butterfly Agency Models należącej do Fundacji Jedyna Taka: Marta Lorczyk, Sylwia Błach, Agnieszka Bojarska i Aleksandra Karpi
ńska.
Jeśli jesteście miłośnikami marki motoryzacyjnej SAAB, interesujecie się modą i chcecie zobaczyć piękne modelki na wybiegu serdecznie zapraszamy do Poznania Emotikon smile

P.S. W tym dniu odbędzie się także licytacja przedmiotów związanych z motoryzacją i modą. Dochód zostanie przekazany na cele charytatywne.

To dla mnie niesowicie ważny dzień i wierzę, że wszystko pójdzie tak jak to sobie zaplanowaliśmy :) 

Trzymajcie kciuki 

Brak komentarzy: