23 sie 2015

Nie piszę, ale jestem...

Niby mnie nie ma, a jestem.. Jedno wyklucza drugie, ale tak właśnie jest. 
Staram się tutaj zaglądać. Często chcę coś napisać, ale w rezultacie nic się nie pojawia. 
Nie potrafię się do tego jakoś zabrać, nie umiem sklecić sensownych zdań.
Może dlatego, że w moim życiu ciągle się coś dzieje. Chciałabym Wam tyle powiedzieć, ale nie wiem od czego zacząć. 
Ogólnie mówiąc u mnie wszystko dobrze :) 
Czas bardzo szybko płynie, czasami za szybko :) 
Został mi ostatni rok nauki. W następnym roku jak dobrze pójdzie będę już po studiach magisterskich. Mam nadzieję, że uda mi się napisać pracę magisterską na taki temat jaki chcę. Nie będzie to łatwe bo brakuje literatury o niepełnosprawności, ale dla chcącego nic trudnego :).. 

Realizuję się, spełniam marzenia i żyję aktywnie, a Wy? 
Ktoś tu jeszcze zagląda? 

Pozdrawiam 
Olga 

Brak komentarzy: