7 wrz 2010

"Szczęście nie jest kolorowym motylem, za którym musisz pobiec, jeśli chcesz go złapać. Szczęście jest jak cień: podąża za tobą nawet wtedy, gdy o nim nie myślisz." — Phil Bosmans

Mimo, że za oknem jest tak szaro i brzydko, a pogoda wpędza w zły nastrój, ja jednak nie przestaję się uśmiechać, no może tylko na chwilkę...
Jestem taka szczęśliwa..
Wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z tego, że można się cieszyć ze wszystkiego. Nawet małe rzeczy potrafią sprawić dużo radości. Dobre słowo, wsparcie, szczere rozmowy, uśmiech w Twoim kierunku, miłe spojrzenie wszystko to przyczynia się do tego, że jestem 'mega szczęśliwa'.
W końcu życie nie stawia na mojej drodze przeszkód, jest wręcz odwrotnie :)
Powoli zaczyna się układać... Mam nadzieję, że teraz już będzie tak zawsze...
"Uśmiech to podstawa, prawda"?


Stronka jest już gotowa. Szybko co nie, a to wszystko dzięki Kamilkowi. Z boku macie link-zapraszam :)
Nie jest jeszcze w pełni gotowa, gdyż brakuje mojej historii, ale na to musicie troszkę poczekać. Jak będę w domku to ją napiszę :), a Kamil zamieści :)
3majcie się cieplutko

3 komentarze:

AgnieszkaP. pisze...

Wieje optymizmem, zabiorę sobie trochę od Ciebie, mogę? :)
Aż mi się lepiej robi, kiedy mogę przeczytać takie pozytywne myśli.

ZmotoryzowanaMama pisze...

No pewnie, że możesz :)

Jakub Ruszniak pisze...

Super, że potrafisz patrzeć z takim optymizmem na świat. To daje siłę także ludziom dookoła. Pozdrawiam serdecznie! :)