1 wrz 2010

Z sercem na dłoni.....

Kilka tygodni temu znalazłam na internecie, dosłownie przez przypadek, stronkę o Fundacji Grzegorza z Sanoka. "Jest Ona jedyna, na obszarze południowo-wschodniej Polski, organizacja zajmującą się problemami osób z dystrofią (zanikiem) mięśni. Jest Organizacja Pożytku Publicznego, nie prowadząca działalności gospodarczej. Jej istnienie opiera się na bezinteresownej współpracy osób zaangażowanych w jej działalność. Przekazanie 1%, lub dowolnej wpłaty będzie dużym wsparciem dla skromnych możliwości finansowych Fundacji. Przekazane środki finansowe zostaną przeznaczone na turnusy rehabilitacyjne, zakup odpowiedniego sprzętu, odżywek i suplementów".
Napisałam e-maila do Pana Grzegorza, ponieważ bardzo spodobało mi się Jego nastawienie do życia oraz to, że mimo własnych problemów chce pomóc również i innych. Odpowiedź dostałam bardzo szybko :)
Wcześniej nie należałam do żadnej fundacji. Zamierzałam się właśnie za jakąś rozejrzeć. Pan Grzegorz zaproponował mi członkostwo w Jego Fundacji. Oczywiście bardzo mnie to ucieszyło. Wysłał mi odpowiednie dokumenty i od niedawna ja również zostałam podopieczną Fundacji Grzegorza z Sanoka.
Jak już wiecie, choruję na postępującą dystrofię mięśniową typ obręczowo-kończynowy oraz mam hiperlordozę lędźwiową. Tylko intensywna rehabilitacja pomoże w pewien sposób zahamować lub opóźnić rozwój choroby. Moi rodzice nie są w stanie zapewnić mi specjalistycznej rehabilitacji, odpowiedniego sprzętu ortopedycznego oraz wyjazdów na turnusy usprawniające, ponieważ wiąże się to z bardzo dużymi kosztami.
Dlatego zwracam się do ludzi dobrego serca z wielką prośbą o wsparcie. Za każdą ofiarowaną przez Państwa sumę, bardzo dziękuję.

Wszelkie wpłaty proszę kierować na konto:
Fundacja Grzegorza z Sanoka
w tytule "Dla Olgi"
Bank PEKAO S.A. I O.38-500 Sanok, ul. Kościuszki 4
nr konta: 17124023401111001007410867
KRS 0000239073

Proszę również o przekazanie 1% z podatku dochodowego

Serdecznie dziękuję

"CZŁOWIEK TYLE JEST WART, ILE MOŻE POMÓC DRUGIEMU CZŁOWIEKOWI".

Brak komentarzy: