7 lis 2010

"Istota wspomnień polega na tym, że nic nie przemija".

Ostatnio dużo rozmyślam o przeszłości, o tym co było. Wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości, ale czasami to po prostu samo przychodzi...
Czasami chciałabym cofnąć czas aby zrobić niektóre rzeczy inaczej, lepiej.
Kiedyś wszystko wydawało mi się takie proste, nie myślałam o tym jakie mogą być konsekwencje pewnych spraw. Niby człowiek uczy się na błędach, no ale po co je popełniać. Potem się tego żałuje, ale już nic nie da się zrobić, ponieważ jest na to za późno.
Los potrafi spłatać niezłego figla :)

4 komentarze:

Kaśka pisze...

Ja myślę że nie myli się tylko ten który nic nie robi. Człowiek nie jest ani idealny ani wszechwiedzący. Według mnie popełnianie błędów jest ludzkie, musimy tylko nauczyć się wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Pozdrawiam

AgnieszkaP. pisze...

I nowy szablonik - ładniusi :)

Czasami należy wracać do przeszłości, ale nie należy żałować tego, czego się nie zrobiło :)

Polcia pisze...

Dawno mnie tu nie było, bo wróciłam do Polski i miałam trochę spraw na głowie. Podoba mi się to, że wprowadziłaś drobne zmiany na swoim blogu !

Pozdrawiam :*

Jakub Ruszniak pisze...

Nie można cofnąć przeszłości, ale ważne aby ją dobrze przeżyć. Nie próbować o niej zapomnieć, ale przyjąć ją taką jaka była. Odżałować to co trzeba odżałować, ucieszyć się tym, czym się trzeba ucieszyć. Pan Bóg jest obecny we wszystkich tych chwilach. Pozdrawiam serdecznie! :)