29 kwi 2011

Akcja zakończona

Chciałam serdecznie podziękować:
Najważniejszej osobie- mojej Kochanej, Najcudowniejszej na świecie Mamusi (przepraszam) 
Kasi
Pani Halince
Pani Krysi
Pani Annie K.
Emi
Mamie Moniczki S.
Alicji
Sylwii
Vipek
Ewelinie
Pani Edycie
Robertowi
Pani Bożence
Angeli
Pani Ani Z.
Pani Ani R.
Pani Agnieszce
Panu Grzegorzowi
Grzegorzowi:*
oraz pozostałym, którzy wspierali mnie podczas zbiórki na wózek. Kochani dziękuję Wam bardzo za pomoc. Jesteście Prawdziwymi Aniołami. Dzięki Wam człowiek wierzy, że istnieją jeszcze ludzie o dobrych serduszkach.
Jesteście niesamowici.
Kocham Was.
Jeszcze raz bardzo dziękuję smiley)

P.S. Bardzo przepraszam jeśli kogoś nie wymieniłam. Chcę abyście wiedzieli, że nie zrobiłam tego specjalnie, czy też uważam, że te osoby są mniej ważne. Po prostu nie pamiętam kto jeszcze zaangażował się w zbióreczkę, ale na pewno było jeszcze parę osób. Jestem wszystkim tak samo wdzięczna.
Dziękuję smiley)))

Brak komentarzy: