24 paź 2011

One Lovely Blog Award!

One Lovely Blog Award - to zabawa blogowa. A oto jej zasady:
1. Napisać o sobie 7 rzeczy:
najważniejsza jest dla mnie: rodzina, miłość i przyjaciele
-
kocham śpiewać
-w wolnym czasie lubię słuchać muzyki, spędzać czas z przyjaciółmi, od niedawna czytać
-jestem uparta, a czasami nawet wredna :) ....
-nienawidzę braku tolerancji, poniżania, zazdrości, dwulicowości, kłamstwa....
-uwielbiam maskotki, jestem takim dużym dzieckiem :) 
-żyję pełnią życia
2. Wkleić obrazek z wyróżnieniem na blogu - już zrobione, obrazek u góry ;)

3. Napisać, kto mnie wyróżnił: zrobiły to Ewelina, Iwona, Kasia
4. Wyróżnić 16 blogów i podlinkować je.
 
-Polecam również wszystkich, których nie wymieniłam a znajdują się z zakładeczce "Promyczki" i wśród blogów, które odwiedzam... 

Brak komentarzy: