13 paź 2011

Pomoc dla Ewelci

POMÓŻCIE

"Na najlepsze trzeba poczekać.. ."

"Co zrobić, gdy dostanie się szansę od losu? Ja taką dostałam. Dostałam szansę na spełnienie choćby cząstki marzeń. Szansę na poprawę lub zahamowanie rozwoju choroby. Jest to szansa, którą muszę wykorzystać. Muszę aby nie żałować. Niestety aby taką szansę wykorzystać potrzebuję pomocy wielu ludzi, ludzi dobrego serca.
Dziś dostałam wiadomość od reprezentantki z kliniki w Beike. Otóż zostałam zakwalifikowana na leczenie komórkami macierzystymi. Jednak aby doszło do takiego przeszczepu muszę zebrać potrzebne środki.
Leczenie komórkami macierzystymi jest bardzo drogie.
Po zarezerwowaniu miejsca w klinice i po potwierdzeniu daty muszę wpłacić zaliczkę wynoszącą 20% całej kwoty. Koszt leczenia wynosi ok. 26,300$. Jest to kwota, która przekracza możliwości moje i moich rodziców.
Po raz kolejny zwracam się z prośbą o pomoc. Wiem, że są ludzie, którzy ofiarują choćby złotówkę. W tej chwili dla mnie najważniejszy jest każdy grosz.
Za każdą złotówkę bliżej spełnienia marzeń, dziękuję z całego serca!"


Aby przekazać darowiznę:
Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą
w tytule: 2142 darowizna na leczenie i rehabilitację: Ewelina Skarżyńska

"PKO BP XV O/WARSZAWA

41 1240 1037 1111 0010 1321 936
lub 
Bank BPH S.A. 
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615"  

Więcej o Eweli dowiecie się tutaj.

Brak komentarzy: