5 gru 2012

Idź do przodu i nigdy nie patrz wstecz

Ostatnio rzadko umieszczałam tutaj posty. Oczywiście, że o Was nie zapomniałam. Po prostu jakoś nie ma okazji.
Z jednej strony tak dużo się w moim życiu dzieje, że byłoby o czym pisać, ale z drugiej strony nie wiem jak to ubrać w słowa żeby nie wyszło zbyt chaotycznie... Nie chcę Was też zanudzać długimi notkami bo jeszcze mi tam zaśniecie :) 

Chciałam Wam tylko napisać, że u mnie wszystko dobrze. Nic złego się nie dzieje, powiedziałabym nawet, że jest wręcz odwrotnie. 
Staram się korzystać z życia tyle ile się da. Nowe cele, wyzwania i doświadczenia to coś co lubię :) 
Na mojej drodze pojawiają się coraz to nowsze osoby, cudowne Anioły, które "dodają mi skrzydeł". 
Jestem szczęśliwa, czuję się spełniona :) 
Dziękuję Wam Kochani za wszystko, za to, że jesteście :) 

P.S Na Gali Finałowej Miss Siedleckich uczelni było wspaniale. Mimo, że nie zdobyłam żadnego tytułu uśmiech nie schodzi z mojej buźki. Przeżyłam zajebistą przygodę, poznała przemiłe osóbki i pokazałam, że jeśli się chce to można wszystko :) 
Usłyszałam wiele ciepłych słów na swój temat co mnie jeszcze bardziej podbudowało:) 
Te dni na zawsze pozostaną w mojej pamięci i serduszku:) Dziękuję :* 

Brak komentarzy: