14 gru 2012

Sesjowo

Jakiś czas temu miałam pierwszą w życiu profesjonalną sesję zdjęciową, którą wykonał Artur (świetny fotograf, polecam). Nawet nie wiecie jak świetnie się bawiłam, cudowna atmosfera, wspaniali ludzie, to było mega przeżycie. Artur zrobił mi przepiękne zdjęcia, a Marta ślicznie ucharakteryzowała.... 
Fot. Artur 
Fot. Artur 

Fot. Artur 
Od zawsze lubiłam pozować do zdjęć. Przed obiektywem czuję się jak ryba w wodzie. Mimika twarzy, gra ciałem to wszystko jest takie magiczne. Kiedy zaczniesz chcesz więcej i więcej. 
Musisz się otworzyć bo inaczej zdjęcia ni wyjdą takie jakbyś chciał. 
Pozowanie jest taką odskocznią od świata rzeczywistego. Musisz przenieść się w inne, nieznane miejsce, musisz się wczuć.... 

Uwielbiam to.... 


Fot. Ewelina 
Fot. Ewelina 
Fot. Ewelina 


P.S. Już niedługo napiszę Wam co mnie ostatnio spotkało. Ach, historia nie do opisania :) 

Brak komentarzy: