8 lut 2013

1% z podatku

Zapraszam do udostępniania 
Kochani jak wiecie od 11 roku życia choruję na postępującą dystrofię mięśniową typu obręczowo- kończynowego. Choroba ta coraz bardziej osłabia moje mięśnie. Tylko intensywna rehabilitacja i odpowiednie zabiegi dadzą mi równą szansę z walce z "potworem", który jest we mnie. 
Ponieważ zbliża się okres rozliczeniowy, chciałabym prosić o przekazanie mi 1% z Waszego podatku (jeśli oczywiście nie macie co z nim zrobić) 
Ten mały gest dla mnie znaczy tak wiele. Was to nic nie kosztuje, a mi może pomóc. 
Rozlicz się sercem. 
Wystarczy podać numer wpisu organizacji do KRS, wysokość darowanej kwoty oraz Cel szczegółowy 1%.

KRS:0000239073
Cel szczegółowy 1% Dla Olgi Fijałkowskiej


Będę ogromnie wdzięczna za każdą złotówkę.

" Pomoc drugiemu człowiekowi jest również Naszym sukcesem..."

Dziękuję ślicznie 

Buziaki 

Brak komentarzy: