25 sty 2013

Ach ta zima

Hej Kochani, u Was też za oknami tyle śniegu? 
Niedobra zima znowu powróciła i chyba szybko nie zamierza odejść. Mało tego, że zagościła na dłużej to jest jeszcze bardzo sroga. Na dworze jest okropnie zimno, aż nie chce się ruszać z akademika. Sama myśl o tym, że trzeba wyjść wywołuje grymas na twarzy. 
No, ale cóż taka kolej rzeczy:)) Nic się niestety nie da z tym zrobić... 


Co tam u Was Słoneczka? Nie dopadła Was żadna grypa?... 

Ja jak na razie trzymam się dzielnie :) 
Na uczelni sporo zaliczeń, szczerze powiedziawszy to już mam dosyć, ale pewnie nie tylko ja :) 
Stwierdzam, że bycie studentem to wcale nie takie proste zadanie hehe.. 


Trzymajcie się cieplutko :*

1 komentarz:

Iva pisze...

Ach zima, zima, ja już wiosny chcę. Już naprawdę marzy mi się ładna pogoda!!
Zapraszam Cię do siebie po nagrodę blogową!