25 lut 2014

The Snow Queen

Hej Promyczki :)

Dzisiaj chciałam Wam napisać o sesji, która odbyła się ponad miesiąc temu.
Nie wiem jak ja mogłam o tym nie wspomnieć wcześniej, aż sama się sobie dziwię...

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że pomijamy sprawy dla Nas tak oczywiste. Dzieję się tak, ponieważ uważamy, że skoro towarzyszą Nam w życiu codziennym to każdy je dostrzeże, w mniejszym bądź większym stopniu:))

Ale wracając do tematu :)
Sesja miała miejsce 19 stycznia i odbyła się w Siedlcach.
Już od jakiegoś czasu razem z Tomkiem- fotografem, planowaliśmy zrobić coś co wywoła na wszystkich ogromne wrażenie.
Po prostu wspólnie chcieliśmy stworzyć fajny projekt, podjąć współpracę.
Tomek kocha robić zdjęcia, ja kocham pozować, więc czego chcieć więcej.
Jeśli dwie osoby łączy wspólna pasja to przecież nie ma możliwości aby coś się nie udało, prawda?

Sesja była bajeczna. Czułam się jak Księżniczka, jak Królowa Śniegu- bo taki był temat sesji :)
Całkowicie odnalazłam się w roli, którą musiałam "odegrać".
Lubię nowe, ciekawe wyzwania, a ta sesja z pewnością do takich należała.
Nawet najdrobniejsze szczegóły były dopięte na ostatni guzik, a to wszystko za sprawą wyjątkowych osób, którym jeszcze raz serdecznie za wszystko dziękuję:
Foto Horyzonty- Tomasz N.- za magiczne zdjęcia. Wspaniały fotograf, profesjonalista w każdym calu;
Kreatornia studio-Renata M.-C. za cudowny make up i prześliczną stylizację;
Wegner Studio- Agnieszka O. za niesamowitą fryzurę;
Biżuteria Sutasz Katarzyna Budka za piękną biżuterię;
Studio Ananas za wypożyczenie sprzętu oświetleniowego;
GAMP vision studio -Paweł B. za video realizację oraz efekty specjale;
Arturowi i Dżonemu za asystę i dawkę śmiechu oraz Mojemu Rafałkowi za pomoc i cierpliwość :) 



         




To była naprawdę wyjątkowa sesja. 
Przemiła atmosfera i ciepło, które biło od każdej z osób biorących w niej udział dodawało mi jeszcze więcej energii. 
Każdemu życzę współpracy z tak niesamowitymi ludźmi. 
Serdecznie zachęcam do śledzenia profili, które wymieniłam wcześniej. 
A jeśli ktoś z Was chciałby przeżyć niezapomnianą przygodę w gronie najlepszych to polecam i zapraszam do kontaktu z Tomkiem i resztą ekipy, naprawdę warto:) 

Więcej zdjęć można obejrzeć u Tomka bądź u mnie
Zapraszam również na video z sesji :)) 

Buziaki 

Wszelkie prawa do kopiowania i powielania surowo zabronione, bez wcześniejszego kontaktu z organizatorami sesji!!!



Brak komentarzy: