6 lut 2014

Wystarczy chcieć!!

Ostatnio mam mnóstwo wolnego czasu, niestety :) 
Za oknem mroźno i pełno śniegu więc nawet nie chce się wychodzić z domu. 
Przerwa na studiach z jednej strony była dobrym rozwiązaniem, chociaż niezależnym ode mnie, ale z drugiej strony bardzo mi brakuje tzw. "życia studenckiego". 
Doszłam do wniosku, że moje życie jest w Siedlcach. Tam mam Jego i Ich, moich bliskich, za którymi strasznie tęsknię. 
Fakt tutaj jestem z rodziną, ale jak to się mówi "każdy kiedyś opuszcza rodzinne gniazdko". 
Ja już jestem dużą dziewczynką i chyba chciałabym już zacząć żyć po swojemu. Robić i mieszkać tam gdzie chce. 
Wiem, pewnie stwierdzicie, że tęskniłabym za tym co mam tutaj będąc tam, ale tak jest zawsze, zawsze się za kimś tęskni bo tęsknota jest wpisana w Nasze życie...





Czasami zastanawiam się jakby to było? 
Ale wiem, że łatwo bym się nie poddała. Przecież już tak wiele osiągnęłam. I wiecie co? 
Jestem z tego dumna :)
Mam kochającą rodzinę, gotową dla mnie na wszystko. 
Świetnego Mężczyznę, który zawsze potrafi mnie rozweselić. 
Cudownych Przyjaciół, na których zawsze mogę liczyć. 
Ukończyłam studia I stopnia z dietetyki, która mnie interesuje. 
Spełniam marzenia i walczę o swoje szczęście. 
Staram się pomagać innym bo to kocham. 
Poznałam wielu wspaniałych ludzi, których na pewno nie zapomnę. 
Zostałam I Miss Polski na Wózku Fundacji Jedyna Taka co mnie bardzo zaskoczyło. 

Po prostu jestem sobą i jest mi z tym dobrze. 
Pokazuję, że ograniczenia są tylko w Naszych głowach i, że wszystko zależy tylko od Nas:) 
Wystarczy chcieć!!!
Pamiętajcie:) 

Buziaki