31 mar 2014

Wybory Miss Polski na Wózku 2014

Właśnie ruszyła, zaczęło się :) 

Z niecierpliwością czekałam na ten dzień. Już nie mogłam się doczekać ogłoszenia rozpoczęcia rekrutacji. W pewien sposób jeszcze raz na nowo mogę to wszystko przeżyć, tylko troszkę z innej strony. 
Rok temu to ja startowałam, wypełniałam zgłoszenie, wysyłałam zdjęcia, dostałam się do finałowej 10, wzięłam udział w warsztatach i wielu innych wydarzeniach związanych z wyborami. 
4.08.2013 zostałam wybrana I Miss Polski na Wózku Fundacji Jedyna Taka, aż się łezka kręci w oku kiedy o tym wspominam, a już za kilka miesięcy będę przekazywała koronę swojej "następczyni" :) 
Jak to szybko zleciało :) 
Prawda? 

Ale o tym innym razem. Dziś chciałam napisać o wyborach, zachęcić, namówić :) Chyba nikogo to nie dziwi :) 

A więc...



Drogie Panie, serdecznie zachęcam Was do wzięcia udziału w wyborach. 
Jesteście odważne - świetnie. 
Jesteście nieśmiałe - jeszcze lepiej 
Ten konkurs nie tylko dodaje pewności siebie, ale również dostarcza wielu emocji, niezapomnianych chwil, uśmiechu, a nawet i łez szczęścia
Można by długo wymieniać, ale tak naprawdę nie da się tego wszystkiego opisać słowami...

Weź udział w wyborach i przekonaj się o tym na własnej skórze.
Wejdź tutaj http://jedyna-taka.pl/news,34,rozpoczecie-rekrutacji-miss-polski-na-wozku-2014.html wypełnij formularz i wyślij
Nie zastanawiaj się ani sekundy.
Warto walczyć o swoje marzenia i szczęście.
Razem przełamujmy panujące stereotypy:)
Kto wie, może to właśnie Tobie przekażę koronę już w sierpniu:)

Powodzenia Słońca :) 


P.S. Fundacja Jedyna Taka- to dzięki tym ludziom wszystko się zaczęło :) Dziękujemy :))

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jaka piękna sprawa....gratulacje i dla Ciebie.....fajnie, że można poznać takie Osoby:):)
Nie ustawaj:):)