28 maj 2014

Dzień Mamy

Troszeczkę spóźnione, ale bardzo szczere.
Drogie Mamy, wybaczcie, że dopiero dziś, ale wcześniej nie miałam kiedy. 
Z okazji Waszego minionego święta życzę Wam wszystkiego co najlepsze:) 
Zdrowia, szczęścia, miłości, wytrwałości i docenienia ze strony innych. 
Bycie Mamą to wielki dar, bycie dzieckiem tak wspaniałych kobiet jak Wy to najwspanialsza nagroda. 
Ja jestem dumna ze Swojej Mamy, która jest dla mnie wzorem do naśladowania. 
Od pierwszych chwil dbała o mnie i o Moje rodzeństwo, opiekowała się Nami, kochała i kocha Nas tak samo mocno ja My Ją.... 

Kochani szanujcie Swoje Mamy i zawsze bądźcie blisko Nich. Nie pozwólcie aby choć przez chwilę cierpiały, tym bardziej z Waszego powodu.  
Traktujcie Je jak Królowe bo zdecydowanie na to zasługują. 

Kocham Cię Mamo  

Brak komentarzy: