25 cze 2014

Pożegnań nadszedł czas :)

Dziś Młodzież z klas 6 żegnała się ze Szkołą Podstawową im. W.H. Gawareckiego w Małej Wsi.
W piątek oficjalnie opuszczą mury ukochanego miejsca, które tak jak dziś wspomnieli, było dla nich drugim domem, kącikiem gdzie zdobyli wiedzę, poznali przyjaciół i spędzili cudowne chwile.
To był naprawdę piękny dzień, "dzień w kratę" :)))
Nasze Słoneczka przygotowały fantastyczne przedstawienie, które wywołało uśmiechy na twarzach wszystkich obecnych.
Były wierszyki, śpiew, gra na ukulele i trąbce oraz taniec- chyba największe zaskoczenie:)
Nie obyło się również bez wzruszeń.
Absolwenci poradzili sobie po prostu genialnie.
Szkoła może być dumna z takich wychowanków...

Mimo iż znam Ich dopiero od niedawna to bardzo Ich polubiłam.
Kochani dziękuję, że mogłam być z Wami w tak ważnej dla Was chwili.
Życzę Wam dalszych sukcesów. Nigdy się nie poddawajcie i walczcie o marzenia.
Uwielbiam Was 
Mam nadzieję, że jeszcze wiele wspólnych przygód przed Nami :)))


Jak ten czas szybko płynie :) Kiedyś to ja byłam uczennicą szkoły podstawowej, to ja się żegnałam :) 
Cudownie jest powspominać :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

miłe chwile....