22 sie 2010

Nowe, ale niewielkie, zmiany w życiu....

Niewielkie zmiany dotyczą mojej fryzurki :) Siostra przyjechała na weekend i stwierdziła 'można by coś było zrobić z tymi Twoimi włosami, mam świetną fryzurkę, która będzie do Ciebie pasowała' ... No ok, czemu nie...
Kiedy zobaczyłam się w lusterku, pierwsze wrażenie było takie ' o ja, tak krótko, wyglądam jak chłopczyk, ups'
No cóż, muszę się jakoś przyzwyczaić, chyba nie jest jednak aż tak źle :) Jak stwierdziła REwelka 'to tylko włosy, odrosną' :) hehe.....
We wcześniejszych postach wspominałam Wam o małej niespodziance, o której czas napisać :)
Chodzi o to, że jutro jadę do Konstancina na rehabilitację. Razem z REwelką, która jutro ma poprawkę z angielskiego zostajemy tam, na Naszym starym oddziale na 3 tygodnie :) Z pewnością wszyscy będą nieźle zaskoczeni jak Nas tam zobaczą, zwłaszcza Nasza Kochana Asia.. Tak tak Asiu, pobędziemy jeszcze troszkę z Tobą, cieszysz się? :) Aaa i przepraszam, że wcześniej Cię wkręcałam :P ....
Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa, znowu z moimi zajefajnymi dziewczynkami :) Będzie superr...
Dobra ja zmykam się pakować, chyba czas najwyższy hehe.
Wstawiam zdjęcie w nowej fryzurce :)
REwelcia, Asia lovciam Was Wy moje psiapsióły :*



Trochę smutaśne, ale obiecuję, że się poprawię :)

6 komentarzy:

Asiula pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Asiula pisze...

Nie mogę w to uwierzyć:*Jestem taka szczęśliwa!:D.Już odliczam dni do Naszego spotkania.Tak bardzo za Wami tęsknię!:*.Myślałam że już nigdy się nie zobaczymy a tu proszę....taka niespodzianka!:D.W takim razie do zobaczenia!:********

ZmotoryzowanaMama pisze...

Moja Wariatka

AgnieszkaP. pisze...

Fryzurka super, wcale nie taka krótka - pasuje Ci jak najbardziej :)
Ćwicz zawzięcie na rehabilitacji :)
Pozdrawiam:)

REwelka pisze...

ach.. to już jutro :) Salanee ma racje.. . jest bardzo ładnie :)

ZmotoryzowanaMama pisze...

Dziękuję Dziewczyny