9 cze 2011

"Chce pozbierać znowu myśli..."

Koszmarny tydzień za mną. Wreszcie upragniony, długo wyczekiwany weekend. Szkoda, że minie tak szybko jak pozostałe. No, ale cóż tak to już jest. Wszystko co dobre szybko się kończy...

Co u mnie? Ogólnie to po staremu.
Jak to przed końcem roku akademickiego dużo nauki, same zaliczenia no i czas na egzaminy. Z niektórych przedmiotów oceny już mam wpisane do indeksu, reszta czeka na swoją kolejność hehe.
Tak jak wcześniej pisałam, mam trzy egzaminy, alee.... być może uda mi się być z jednego zwolnioną. muszę tylko poprawić ostanie kolokwium na 5 no i będzie 5. Nawet nie wiecie jak się cieszę, zależało mi aby z tego przedmiotu mieć właśnie taką ocenę. Chodziłam, poprawiałam dotąd aż prawie się udało. Mam nadzieję, że dociągnę to do końca. Zbliżający się następny tydzień będzie o wiele gorszy. We wtorek zliczenie z toksykologii, środa mikrobiologia i techniki mikroskopowe (preparaty, niby nie muszę podchodzić, ale chcę spróbować, warto zawalczyć o lepszą ocenę), czwartek znowu techniki i angielski, którego tez nie muszę poprawiać, ale chcę (ambitna jestem co :) no i w piątek egzamin zerowy z chemii żywność. Ufff będzie się działo. Trzeba chyba przysiąść w weekend bo potem się nie wyrobię, a nie chcę niczego zawalić.... To tyle o uczelni...


Dwa dni temu zadzwonił do mnie Pan Grzegorz z fundacji. Zaproponował mi wyjazd na turnus żeglarsko-rehabilitacyjny, na który nastawiałam się już prawie rok. Niestety los pokrzyżował mi plany, ponieważ turnus zaczyna się 23 czerwca. Termin ten zbiega mi się z terminami egzaminów, więc nawet nie miałabym się kiedy przygotować. Bardzo żałuję, że nie mogę pojechać. Poznałabym w końcu podopiecznych mojej fundacji no i z pewnością byłby to niezapomniany wyjazd. Mam nadzieję, że w przyszłym roku mi się uda, liczę na to i już nie mogę się doczekać:)))))


P.SSS Dziękuję, że ze mną jesteście

Jeśli chodzi o tytuł, tak właśnie jest. Muszę pozbierać myśli, które powywracały się do góry nogami. 

1 komentarz:

AgnieszkaP. pisze...

Pozdrawiam serdecznie :)