15 cze 2011

Dni Siedlec 2011 - zakończone

Notka trochę z opóźnieniem, ale wcześniej nie miałam czasu aby ją naskrobać.
Jak mówi tytuł Dni Siedlec zostały zakończone w niedzielę, a raczej w poniedziałek ze względu na przełożenie pokazu z powodu brzydkiej pogody. Całą impreza trwała od 08.06 czyli 4/5 dni. W tym czasie odbyło się wiele atrakcji. Począwszy od pokazów wody, ognia, laserów, koncertów na spektaklu "Romeo i Julia" kończąc. Siedlce zapewniły swoim mieszkańcom i nie tylko wiele ciekawych przeżyć, które na długo pozostaną w pamięci.
Tym razem wśród zespołów znaleźli się: PodobaMiSię, Upstream, Velvet i Monika Brodka.
Jednak najbardziej podobały mi się pokazy i występy grup tanecznych. Moje zdziwienie było tak duże, że potrafiłam chwilami siedzieć z otwartą buzią. Ci młodzi jak również i starsi tancerze, pokazali na co ich stać.
Jeśli chodzi o pokazy to nigdy nie przyszło mi na myśl, że można zrobić coś tak pięknego łącząc wodę, ogień i lasery. To było cudowne. Woda falująca w rytm muzyki, ogień wzbijający się co jakiś czas w górę i lasery, które splatając się tworzyły przeróżne obrazki. Brakuje mi  słów by to wszystko opisać, więc sami zobaczcie


Z okazji Dni Siedlec powstała również specjalna piosenka:


Więcej możecie zobaczyć tutaj.
Życzę miłego oglądania. Naprawdę warte uwagi.

Brak komentarzy: