16 lis 2011

Prośba do posiadaczy facebooka :)))

Kochani mam do Was kolejną prośbę, zdjęcie mojej siostry i Jej znajomych bierze udział w konkursie.Potrzebują dużo kliknięć "lubię to". W związku z tym, mam pytanko. Czy posiadacze kont na facebooku mogliby wejść tutaj i pod zdjątkiem kliknąć "lubię to".
Uwaga!!! Powtarzamy nasz ostatni konkurs!
Zdjęcie, które zdobędzie największą liczbę like-ów wygrywa!! Osoby, które są na zdjęciu dostają 10 gratisowych wejściówek i gratisową rezerwacje stolika obficie zaopatrzonego...
Macie czas do piątku do godz 24.00, wygrana dotyczy tylko osób pierwszoplanowych na zdjęciu.
      Tak więc "głosować" można do piątku do godz 24:00. Z góry dziękuję za pomoc. 
A co u mnie? Ogólnie czas szybciutko płynie. W poniedziałek zaczęłam praktyki. Hmm niestety znowu w tym samym szpitalu co rok temu. Te same oddziały, znowu zmywanie naczyń itp. Jak można się czegoś nauczyć na takich praktykach... Po szpitalu praktyki będę odbywała również w przychodni dietetycznej, ale to muszę sobie załatwić na własną rękę. Mam nadzieję, że mi się uda.. Na uczelni jak na razie wszystko dobrze. Miałam mały problem z biochemią, ale już się z tym uporałam. Poza tym czekam na wyniki stypendium naukowego, które niestety mają być dopiero w grudniu, podobno. Napiszę jak już czegoś się dowiem.... 
To chyba tyle. Buziolki Kochani. 

Brak komentarzy: